Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Asiantuntijan myyntivalmennus (1pv)

  • Hotel Haven Unioninkatu 17 Helsinki (kartta)

Koulu­tuk­sessa pohdimme syväl­li­sesti myynnin ja myyn­ti­tai­tojen merki­tystä asian­tun­ti­jatyössä. Pohdimme asian­tun­ti­ja­pal­ve­luiden myyntiä sekä osta­misen että myyn­ti­kes­kus­te­luiden näkö­kul­mista. Pien­ryh­mä­val­men­nuk­semme antaa runsaasti tilaa keskus­te­lulle ja muiden osal­lis­tujien koke­muk­sista oppi­mi­selle.

 

Kenelle

Koulutus on suun­ni­teltu kaikille asian­tun­ti­joille, jotka haluavat kehittää omia myyn­ti­tai­tojaan.

Järjestämme koulutuksia organisaatioille myös räätälöidysti.

 

Hyödyt osanottajalle

  • Ymmärrät myyn­ti­tai­tojen merki­tyksen oman asian­tun­ti­ja­työsi kannalta

  • Osaat hahmottaa ostajan näkö­kulmaa myyn­ti­ti­lan­teissa

  • Opit käymään onnis­tu­neita myyn­ti­kes­kus­teluja

  • Tunnistat omat vahvuutesi ja kehit­tä­mis­koh­teesi

  • Ymmärrät asia­kas­läh­töisen toimin­ta­tavan ja arvo­myynnin peri­aatteet

  • Saat asian­tun­ti­ja­pal­ve­luillesi entistä enemmän tyyty­väisiä asiak­kaita

 

Kouluttaja

Viime vuosi­tu­han­nella papiksikin opiskellut Maisa Durchman omaa 15 vuoden kokemuksen konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä. Asia­kas­pal­velun-, myynnin sekä näiden johta­mista Maisa on valmen­tanut lukui­silla eri toimia­loilla. Muutamia mainit­ta­vaksi pankki- ja vakuu­tusalat, päivit­täis­ta­va­ra­kauppa ja ketju­lii­ke­toi­minta. Koke­musta myös julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista. Viimeisten vuosien ajan koke­musta on kart­tunut erityi­sesti apteek­ki­lii­ke­toi­min­tojen ja lääke­teol­li­suuden kehi­tys­hank­keista. Maisa on DISC -valmentaja sekä ICF serti­fioitu coach, joten spar­raava ote näkyy myös valmen­nuk­sissa. Maisan valmen­nuk­sissa pääsee tekemään töitä tosissaan, vaikkei koskaan liian vaka­vissaan!

 

Osallistujat ovat kommentoineet koulutustamme mm. seuraavasti:

 

Joudun asiantuntijatyössäni tekemään myös myyntityötä. Valmennus antaa erinomaiset välineet oman asiantuntija-identiteetin tarkasteluun myös myyntityön näkökulmasta.

Vaikka toimin asiantuntijana, kuuluu työhöni myös paljon myyntityötä ja asiakaspalvelua. Koulutus oli juuri sellainen, jota tarvitsen uudessa tilanteessani. Koulutus rauhoitti oloani ja auttoi ymmärtämään myyntityön sisältöä ja merkitystä koko organisaation kannalta.

Valmentajalla on selvästikin pitkä käytännön kokemus myyntityöstä. Sain todella paljon konkreettisia neuvoja ja ideoita omaan työhöni tuotepäällikkönä.

Kiitos mielenkiintoisesta ja hyvin järjestetystä koulutuksesta, saatu sisältö antaa hyviä eväitä omaan myyntityöhön.

 

Hinta

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, lounaan sekä kahvitarjoilut. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta ilmoittautumiset(a)osaamiskeskus.fi.

 

Peruutusehdot

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.

 

Ohjelma

8:30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamu­kahvi

9:00 Tilai­suuden avaus

09.15 Asia­kas­pal­velija, asian­tuntija vai myyjä?

  • Huip­pu­myyjän ominai­suudet

9:45 Myyjä haistaa tilanteen – Pitchaus, eli hissipuhe asian­tun­tijan apuna

10:15 Tauko

10:30 Myynnin ymmär­tä­minen psyko­logian kautta

11:00 Osto­pro­sessin vaiheet

  • Myynti on kohtaa­misia ja vuoro­vai­ku­tusta

12:00 Lounas

13:00 Ammat­ti­maisen myyn­ti­kes­kus­telun vaiheet – Myy arvoa!

  • Ensi­vai­ku­telman merkitys

  • Tunne asiak­kaasi piilevät tarpeet – Kysy ja kartoita

  • Houkut­televa ratkaisu ja vasta­väit­teiden käsittely

  • Keinoja kaupan päätökseen

14:00 Orga­ni­saation asia­kas­lupaus käytän­nössä

  • Tavoitteet ja pilk­ko­minen

14:30 Kahvi

14:45 Asian­tun­tijan ajan­käytön suun­ni­tel­mal­lisuus

  • Kannan­hoito ja uusasia­kas­han­kinta

15:15 Haas­tavan ja rekla­moivan asiakkaan kohtaa­minen ja odotukset ylittävä palvelu

16:00 Yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

 

Lisätietoja

Jari Salminen

040-4160104

jari.salminen(a)j-impact.fi

 

Koulutuksen toteuttaa J-Impact Koulutus Oy

www.j-impact.fi

Aikaisempi tapahtuma: 27. maaliskuuta
Työntekijän vastuu ja esimiehen johtamisoikeus (1pv)
Myöhempi tapahtuma: 3. huhtikuuta
Tiiminvetäjien tehovalmennus (2pv)